Lett match!

Publisert 11.09.2017 kl.15.04

Tøft godt forsvarsspill og raske kontringer gav sterk seier 36-13 over Levanger 2 i sesongens andre kamp i damenes 2. divisjon.

Lett match!
Vilde Foss Arnesen scoret på seks av syv skudd. Foto: Solfrid Therese Nordbakk / noblad.no

Vi leder 10-2 etter 11 minutter og 22-6 til pause og selv om det var en del slurv både offensivt og defensivt så klarer vi å holde konsentrasjonen ganske greit oppe hele kampen.

Nå er det fire uker til neste kamp og vi skal benytte tiden til å jobbe med detaljer, bli mere effektive og få ned antall feil.

Gøy at alle utespillerne tegnet seg på scoringslista, det vitner om en gode spillere på alle plasser.

Dagens lag: Benedikte Jørgensen Lunde, Beate Oma Dahle - Helen Høyen 2, Vilde Foss Arnesen 6, Emma Skinnehaugen 6, Gine Andrea Granheim 3, Amanda Marie Foss 2, Pernille Eugenie Wivart 4, Linn Christine Gullhaugen Mangset 6, Hedda Christiansen 2, Anne Thormodsen Rein 1, Mie Alræk 2, Elin Sunde Tveter 2.

Se også fin artikkel på noblad.no

Håper å se alle i hallen torsdag 11. oktober kl 20.00, da gjester Hønefoss parketten.

Heia Nordstrand!