Gratulerer med 3 opprykk!

Sist oppdatert 27.03.2017 kl.9.20

Klubbens tre damelag har gjennomført en fantastisk sesong der alle tre lagene er klare for en høyere divisjon til høsten.

Gratulerer med 3 opprykk!
Gull og opprykk for K5 var klart etter 39-17 over Grüner i kveld.

4. divisjon
Her har seriegullet og opprykket vært klart flere runder før slutt. Vi gratulerer Korsvoll som slår følge opp i 3. divisjon.

5. divisjon
Etter noen poengtap i starten av sesongen ble avslutningen i overkant spennende. Tre lag har ligget med samme antall poeng i mange uker. Heldigvis lå våre jenter foran dem begge på innbyrdes oppgjør, så bare vi sørget for selv å gjøre jobben ville det gå veien. Det ble avgjort i siste seriekamp i kveld. I skrivende stund er det Kjelsås 2 som ligger an til å slå følge opp i 4. divisjon, men Oslostudentene har like mange poeng når en runde gjenstår.

Vi gratulerer Team Damelaget med Magnus, Knut og Janne i spissen.

6. divisjon
Laget med utspring fra J18 har også nådd sin målsetting om opprykk. Her ble Oslostudentene for sterke i seriefinalen i går så det ble sølv på våre jenter. Gratulerer til alle jentene og trenerteamet med Julie, Gitte og Jørgen.

Det er veldig gøy at vi har en så stor bredde i klubben på damesiden med over 50 jenter i aktivitet på de tre lagene. Det tyder på at vi har gjort noe bra og at vi kan støtte opp under klubbens visjon "Flest mulig, lengst mulig og best mulig".

Vi gratulerer!

k4-ostsiden-2017

K4 avsluttet med stil mot Østsiden Fredrikstad i Kongstenhallen forrige helg, seier 31-10.

k6-boler_2017
Fornøyde K6-jenter etter siste hjemmekamp mot Bøler forrige helg, seier 37-22.