Vinterligaen er i gang for J2003

Sist oppdatert 07.12.2015 kl.16.32

Vinterligaen er et supplement til vintertreningene for jenter i ungdomsfotballen. J2003 har ett lag med i årets liga.

Vinterligaen er i gang for J2003

Vintersupplement
Vinterligaen er et supplement til vintertreningene for jenter i ungdomsfotballen (J13-J16) og en fin måte å få trent på 9’er fotball fram til seriestart. Først er det tre kamper i puljespill, deretter kommer alle lag til semifinale og finale eller bronsefinale i A- eller B-sluttspill. Med andre ord fem kamper, fordelt med 1 kamp i måneden fra november-mars.

Vi har et lag i vinterligaen i år og jentene roterer på hvem som spiller kampene. Laget spiller i pulje E sammen med Oppsal, Skedsmo og ØHIL Zlatan.

To kamper spilt
Først kamp ble spilt på Niffen den 22. november. Det ble en tøff og jevn kamp, der Oppsal gikk av med seieren til slutt. 2-3.

Lørdag 5. desember var det klart for ny kamp på DNB Hosle Arena mot ØHIL Zlatan. ØHIL Zlatan er et sterkt lag og hadde føringen i første omgang og til pause sto det 1-0.

Hjemmelaget gikk opp til ledelse 2-0 i andre omgang, men jentene spilte en glitrende omgang og med to fulltreffere fra Fam endte  kampen 2-2.

RESULTATER

Se bildereportasje på J2003 sin egen lagside.

Vi ønsker Team J2003 lykke til videre i vinterens liga!