Nordstrand Fotballakademi

Publisert 22.10.2015 kl.17.17

Nordstrand IF inviterer til fotballakademi etter skoletid to dager i uken.

Nordstrand Fotballakademi

Akademiet foregår på Niffen tirsdager og onsdager fra 15.00-16.30 og er rettet mot jenter og gutter i årgangene 2003-2008.

Pris: én dag per uke - 500 kr/måned, to dager per uke - 900 kr/måned.

Se påmeldingsinformasjon lengst ned på siden.

Trenerne
Treningene ledes av Emilio Martinez og Thomas Holm, som tidligere har spilt proff i Nederland og Vålerenga! Holm er nå koordinator for barnefotballen i klubben, og er dedikert til fotballakademiet.

Treningsopplegg
Dette er ment som et ekstratreningstilbud til de som ønsker å utvikle seg som fotballspillere uansett nivå. Gruppene vil bli differensiert etter ferdigheter slik at alle vil føle mestring underveis. Så å si all aktivitet på akademiet vil være med ball. Treningene vil være av lav intensitet slik at man fint kan trene med laget senere på dagen om man skulle ønske det.

-Det er nå egen jentegruppe på tirsdager.

-Det er ingen bindingstid på påmeldingen, avmelding er gjeldende fra 1. i neste måned.

nordstrandakademiet_10.2015