Junior 1 fortsetter å vinne

Sist oppdatert 18.10.2015 kl.1.49

(Heming-Nordstrand 2-4) Selv om tittelen for lengst er sikret fortsetter juniorlaget å prestere.

Junior 1 fortsetter å vinne
Tidligere opprykkskonkurrent Heming ble et relativt lett bytte for et godt juniorlag torsdag.

Vår tidligere harde konkurrent Heming måtte plukke fire baller ut av eget mål da den suverene seriemesteren kom på besøk. Jakob Kollandsrud laget tidlig 1-0 til Nordstrand før Heming utliknet på et flott langskudd. Eirik Sundby sendte Nordstrand i føringen igjen, på straffe etter at Lars Martin Tyldum hadde blitt tatt av målvakten. Og rett før pause klinket en meget god Mathias Jensrud, 99-gutt for første gang fra start for juniorlaget, inn 3-1 med et strålende hodestøt. Petter Kristiansen kom inn de siste 35 og laget raskt 4-1, før Heming fikk sette trøstemålet på overtid nå vi ikke var spesielt imponerende i markeringene på en dødball.

Også Mikkel Breen fra start og Alexander Berg som innhopper fikk debut på juniorlaget denne kvelden, og klarte seg meget bra. Dermed har tilsammen 10(!) 99-gutter debutert i løpet av året. Det lover godt for fortsettelsen.

Juniorlaget har oppnådd pene 67 poeng på 25 kamper. Og går selvsagt for 70-grensa når Kolbotn kommer på besøk i siste seriekamp i 1. divisjon på Niffen kommende torsdag.

Så avsluttes jubelsesongen 2015 med kamp mot Hertha Berlin i Olympiaparken i Berlin uka etter.