Æresmedlemskap til Jan Petter!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Jan Petter Nyhus ble i går hyllet av fotballvenner i en fullsatt Storesal på Niffen ved utdeling av æresmedlemskapet i NIF.

Æresmedlemskap til Jan Petter!
Jan Petter får utmerkelsen for et livslangt engasjement i og for Nordstrand IF.
Han har gått gradene fra spiller til trener og lagleder og kronet sin lange og fremragende innsats i Fotballgruppen ved å trene og lede G97-årgangen til klubbens historiske seier i Interkretsserien G16 i Oslo, Akershus og Østfold i 2013, og samme år også vinne Obos Cup G16.

Av Jan Petters personlige egenskaper kan nevnes; engasjert, flink med unge mennesker, evne til å utvikle seg, tydelig og ikke minst et «Stort hjerte» for Nordstrand i en mannsalder.

Utnevnelsen ble gjort av Thor Einar Andersen, leder av fotballgruppa, og Morten Falch, fungerende leder av ordensutvalget.

Jan Petter var overveldet over utnevnelsen og takket Nordstrand for å få være en del av klubben. Han påpekte at Nordstrand IF er den aller viktigste institusjonen på "Høgda".

"Påsan-prisen"
Klubbens formann, Robert Hagen kunne også informere opp at det er opprettet en engasjements-pris som skal oppkalles etter Jan Petter ("Påsan") - nemlig "Påsan-prisen". Prisen vil bli utdelt for første gang på klubbens generalforsamling.

Vi gratulerer deg med æresmedlemskapet, Jan Petter!