Prøvespill for fotball Junior elite

Publisert 11.11.2015 kl.22.07

Gode, holdningssterke fotballspillere født 97, 98, 99 og 00 inviteres til prøvespill for Nordstrand junior elite!

Prøvespill for fotball Junior elite
Dobbeltopprykk! Nordstrand har rykket opp til interkrets med junior elite. Og rykket opp til 1. divisjon med junior 2.

Vil du være med på seriøs satsing på meget høyt nivå, er du velkommen til å kontakte Nordstrand for prøvespill.

Nordstrand IF kommer til å tilby fotball på meget høyt nivå for juniorspillere i 2016.
Vi skal ha spillere til junior elite som skal spille interkrets i Norges beste juniorserie. Og vi skal også ha talentfulle, holdningssterke fotballspillere til junior 1. divisjon som er en rekrutteringsarena for junior elite.

Vi kan love et meget godt opplegg på begge lag - to lag som kommer til å samarbeide tett for å lage en varig, meget god arena for unge fotballspillere.

Begge lag får sterke trenerteam, svært gode treningsforhold på helt nye kunstgressbaner, et topp støtteapparat og en klubb i ryggen som satser hardt.

Du må være seriøs, treningsvillig, ha gode ferdigheter og et ønske om å utvikle disse, samt holdninger til å spille på et prestasjonsnivå.

Har du lyst og potensiale til å være med på dette, inviteres du til å trene med oss fra nå!
Spillere født i 97, 98, 99 og 00 kommer til å utgjøre disse to treningsgruppene i 2016. 2016 begynner nå!

Er dette noe du kunne tenke deg å være med på, kan du kontakte hovedtrener Lars Richard Bache på epost [email protected]

Her må du fortelle hva du heter (fullt navn), hvor gammel du er, hvilke posisjoner du har spilt tidligere, hvilken klubb du representerer, og litt om dine styrker som fotballspiller og hvor du har forbedringspotensiale.

Styrker kan vi forsterke og svakheter kan vi jobbe med. I tillegg til at det selvsagt betyr noe hvilket nivå du er på akkurat nå, legger vi stor vekt på motivasjonen og holdningene dine til å bli en god fotballspiller som har lyst til å spille på høyt nivå.

Du kan også sende en sms på 90 50 36 20, men vi vil gjerne ha en epost uansett.

Velkommen til prøvespill for Nordstrand junior elite!