Avslutningsfest for G2008 på Haraløkka

Publisert 22.09.2015 kl.20.29

Da er serien over... for denne gang...

Avslutningsfest for G2008 på Haraløkka

God utvikling
Samtlige seks lag på Nordstrand G-2008 har vist stor progresjon av individuelle og kollektive fotballferdigheter under Mikroseriespill på Haraløkka. Våre seks lag stilte ivrige og motiverte til avslutningsturnering på Haraløkka i dag, klare til å møte Oslo-klubber i nærområdet. Det ble mange pasninger, scooringer og redninger, og godt samspill mellom lagkameratene.

Godt samhold
Vi opplever et godt samhold mellom guttene på årgangen. Spesielt positivt at våre sammensatte lag er blitt trygge på hverandre og har knyttet nye vennskapsbånd på tvers av skoler, klasser og bosted. Dette er ett av mange skritt på veien til å skape et sunt og attraktivt miljø for alle på årgang 2008, herunder fokus på å utvikle fotballferdigheter, mestringsfølelse, sosiale relasjoner, tilhørighet og lagfølelse. Ett av delmålene nås når gutter fra ulike skoler og klasser på Nordstrand møtes for å spille løkkefotball på eget initiativ.

Tusen takk!
Vi vil takke alle barna for fantastisk innsats og pågangsmot! Vi vil også takke alle foresatte og bidragsytere på treningsfelt/kamper for å heie på alle barna, stille på rett sted til rett tid med rett barn og korrekt utstyr, innsats på treningsfeltet og initiativ som bidrar til å skape en fantastisk fotballårgang i Nordstrand Idrettsforening!

Flest mulig, lengst mulig, best mulig!

Lag 1

Lag 2

Lag 3

Lag 4

Lag 5

Lag 6

Vi gratulerer Team 2008 med en flott sesong!