Bli medlem!

Publisert 20.04.2017 kl.22.15

Vi har ALLTID plass til nye spillere og foreldre og ønsker alle hjertelig velkommen til å trene sammen med Jenter 2009!

Nye spillere kan være med på et par treninger for man bestemmer seg for om man vil melde seg inn i klubben. OBS! Man må være innmeldt for å kunne delta på kamper og turneringer.

For å melde inn barnet ditt, må du gjøre følgende:

1. Meld barnet inn i Nordstrand IF. Les mer her: Om NIF/Medlemskap Skjema sendes på e-post til [email protected].

2. Meld deg inn i Facebookgruppen vår: Nordstrand Jenter 2009 Mye av uke-til-uke-informasjonen legges ut her

3. Last ned appene Spond og Min fotball for oversikt over kamper og treninger.

Spond - Vi tester ut Spond for administrasjon av lagene. Enkelt å melde seg på trening, kamper og cuper! Vi har fått mange tips om dette fra andre som organiserer idrett. Følg gjerne linken og test!

Min Fotball - For enkel oversikt over våre lags kamper og oppdatert info kan dere laste ned denne appen (både iOS og Android). Lagene våre her heter J08 (alder, ikke fødselsår). Nordstrand 2 er Nordstrand skolejentene, Nordstrand 1 er de andre skolene.

Skal du melde deg inn/ut i Nordstrand IF, kan du benytte følgende skjema:
Inn- og utmeldingsskjema

Har du spørsmål? Velkommen til å ta direkte kontakt med klubben på Tlf. 990 21 787 (mellom kl. 09.00-16.00).