Sist oppdatert 22.11.2021 kl.10.24

Vi er en glad og ivrig gjeng som startet opp med treninger sommeren 2016. Vi har kokt ned til drøyt 35 aktive spillere som møtes til treninger hver tirsdag, torsdag og søndag, hele året. Vi trener på Nordstrand IFs kunstgressbaner på Niffen.

Guttene på laget kommer fra flere forskjellige skoler, både Nordseter, Munkerud, Nordstrand, Lambertseter og Ljan. På laget blir vi godt kjent og får venner på tvers av skolekretser.

Vi deltar i forskjellige cuper året rundt, og stiller flere 7'er lag i seriespillet i regi av Norges Fotballforbund.

Bli med på laget
Vi ønsker oss flere spillere på laget! Ta kontakt med administrativ leder Stian Jansen dersom du vil være med, eller møt opp på en av våre treninger. Det er lov å prøve seg på et par treninger i begynnelsen for å se på det sportslige opplegget og hvor gøy vi har det sammen.