Treningstider og kamper

Sist oppdatert 22.01.2020 kl.12.52

Vi trener tre til fire ganger i uken:
Mandag: 16:30 - 18:00
Tirsdag: 16:30 - 18:00 (Elite)
Torsdag: 16:30 - 18:00
Lørdag: 13:30 - 15:00

Treningstider og kamper
Gutta-boys klare til kamp

Følg med på Spond-appen, endringer oppdateres fortløpende der

Lag 1, spiller i 1. divisjon i 2020: (Link kommer)

Lag 2, spiller i 3. divisjon i 2020: (Link kommer)

++ diverse treningskamper og cup

Kontakt hovedtrener https://www.nordstrand-if.no/finn-mitt-lag/fotball/fotball-gutter-2005/kontaktpersoner dersom din sønn ønsker å begynne med fotball for NIF G2005

Kostnader med å være medlem i Nordstand og treningskontingent ligger på NIF Fotball sine hovedsider.

Kamper:
For å ha en viss progresjon har vi innført treningsplikt før en spiller får være med på kamper. Dette primært for å bli kjent med de andre og spillestil.

Nordstrand Fotball har som mål at dette skal være en klubb for flest mulig, lengst mulig og best mulig. Vi har differensiert trening, noe som betyr at treningene skal være tilpasset spillernes ulike nivåer ("Elite" og "Bredde"). Dette gjør treningene artigere for de som henger litt etter og øker lysten og nivået for de bedre. Vi er positive til at guttene er med noen ganger for å teste om dette er noe barnet vil fortsette med før det innmeldes.

Bilde fra "knøttefotball"

imgp5381