Vi fortsetter på rett spor

Publisert 21.02.2017 kl.19.55

Vi har jobbet jevnt og trutt og har den siste måneden spilt fem treningskamper som har endt med fem seire.

Vi fortsetter på rett spor
Det ble seier 5-0 over 4. divisjonslaget Fortuna på Niffen sist lørdag

Vi har møtt lag fra ulike nivåer. Det startet med en flott 2-1 seier over 3.div. laget Lokomotiv Oslo. Deretter var det vårt eget Junior Elite interkretslag som måtte se seg slått 2-0 og mot nabo Bøler i 7.div. ble det seier 7-0. Fra vårt eget nivå 4.div. har vi slått Grei 5-2 og Fortuna 5-0.

Hovedtrener Thomas Holm har følgende å si om oppkjøringen til nå:
"-Jevnt over er jeg fornøyd med jobben vi har lagt ned til nå. Samtidig strever vi alltid etter å bli bedre. Og alt kan forbedres, selv om vi har fått noen bekreftelser i de fem treningskampene vi har spilt til nå. Vi skal ikke legge for mye i resultatene i disse kampene, men det jeg er mest fornøyd med er at det ser ut som vi har tatt steg i det defensive spillet vårt. I tillegg har vi en jevn tropp og de fleste spillerne har fått mye spilletid. Humøret i gruppa er bra og vi skal bare fortsette å ha gode treninger med høy intensitet og kvalitet. Gjør vi det ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal fortsette å spille god fotball og utvikle oss videre."