Tredje strake for B-laget

Publisert 22.06.2017 kl.23.40

I kveld tok Nordstrand B-lag i mot Bærums Verk Hauger til siste kamp før sommerferien på Hallager.

Tredje strake for B-laget

Første møte mot disse endte med en deilig 2-1 seier i våres, og kveldens kamp ble ikke noe dårligere. Nordstrand starter kampen best og har kontroll på det meste som skjer ute på banen, så sånn sett føles det litt urettferdig at det står 1-1 til pause.

Men med en 2. omgang hvor vi fortsetter våret spill og holder tempo på bein og ball, vinner vi fullt fortjent 5-2 til slutt.

I kveldens kamp viser vi frem gode prestasjoner hele veien, får i gang spillet og får styrt kampen slik vi ønsker, etter en varierende start på sesongen har vi virkelig fått opp dampen i de siste kampene og tatt store steg oppover på tabellen. Nå venter en fortjent sommerferie før vi fortsetter poengjakten til høsten.

Stats:
Nordstrand B - BVH 5-2 (1-1)
1-0 Sagen (Nyhus/Bjark) 11 min
1-1 34 min 2-1 Wennevold (Nyhus) 60 min
3-1 Selvmål (Remi) 73
4-1 Remi (Nyhus/Haukedal) 74
4-2 77 min 5-2 Nyhus (straffe)

Heia Nordstrand!