Solid seier over Ski

Publisert 24.05.2017 kl.22.50

(Ski - Nordstrand 0-5) Enkel bortematch i går kveld og hattrick av yngste mann på banen, Magnus Aaløkken.

Solid seier over Ski
Magnus med tre mål og en assist.

Kommentar fra Ola Nyhus og Rune Svendsen:

"Vi tok tak i kampen fra start, styrer banespillet og har desidert mest ball. Ski ligger dypt og det passet oss således veldig fint å score det første målet allerede etter 8 min. Ski måtte etter det stå litt høyere i banen og etterlater seg bakrom som vi er flinke til å utnytte. Kampen fortsetter i vårt spor og etter Magnus setter 2-0 og Ski får en spiller utvist, så skal det mye til for at vi skal tape kampen. Ski er frempå ved 2-3 anledninger etter pause, men vi har en god keeper i Gustav som gjør at vi holder nullen. I mellomtiden scorer vi 3-0 og da går lufta ut av ballongen for Ski. Resten av kampen blir mest transportetappe, men vi skaper flere store sjanser og scorer 2 mål til før dommeren blåser av. Alt i alt en solid match av gutta og velfortjent seier. Også moro med hattrick på yngste mann på banen, Magnus Aaløkken!"

Stats fra kampen:
0-1 Simon (Sundby, Aaløkken) 6 min