B-laget sesongåpnet med seier

Publisert 07.04.2017 kl.15.37

Sesongens første seriekamp var på bortebane mot Bærums Verk Hauger og endte med NIF-seier 2-1.

B-laget sesongåpnet med seier

Trener Rune Svendsen har mye godt å si om kampen.
-Vi gjør veldig mye bra som vi skal ta med oss og bygge videre på utover i sesongen. Vi styrer det meste som skjer på banen i går og er det beste laget. Mye god prating, positivitet og kreativitet gjennom hele kampen. All ære til gutta som beholder roen etter en dårlig start på andre omgang, vi får betalt for å fortsette med vårt eget spill og for å fortsette å tørre. DEILIG.

Vi skaper mange sjanser i går, kommer bra rundt på sidene og kommer til mange innlegg fra korridor, samtidig ser vi på innlegg fra korridor og på dødballer at vi skal fortsette å jobbe på timing i innløp og på tøffheten i boksen, da kommer vi til å skape enda flere store sjanser. Dette tar vi på feltet, nå er uansett de første 3 av mange poeng i boks.

Stats fra kampen:

Bærums verk Hauger - Nordstrand: 1-2 (0- 0)
1-0 46 min
1-1 Woldsund (85)
1-2 Sagen (88)

GK:
Hovind
Vegard
Nyhus

Gratulerer med fin start!