Damelaget klare for IØR-finale!

Publisert 05.04.2017 kl.23.54

Etter seier 28-20 over Tindlund i kveld er Damene våre klare for finale i Rakkestadhallen lørdag 22. april.

Damelaget klare for IØR-finale!
Jadda, klare for finale!

En treg start med et uvanlig tamt forsvar gjorde at Tindlund, som også er seriemestere og klare for opprykk til 3. divisjon, lå i ledelsen 13-10 til pause.

I pausen ble vi enige om å kjempe vesentlig hardere i den andre omgangen, for til finalen skulle vi. Og dit kom vi! Hurra!

Dagens toppskårere ble Emilie Moen og Gøril Ekholdt med 5 mål hver, Iselin Eidskrem og Katrine Bratland 4 hver, Amalie Aass Nilsen 3, Julie Reinemo 2, Kristina Granerød, Henriette Moss, Marit Lillebråten, Hermine Skarpenes og Rikke Krogstad 1 hver. Mange fine redninger på Aurora Gøbel i den andre omgangen.

Så da håper vi så mange som mulig holder av lørdagen etter påske og tar kaffen i Rakkestad!

NIF-lag i aksjon:
G2002: NIF-Fjellhammer