Løvelekene på Lambertseter for 8. gang

Sist oppdatert 10.10.2014 kl.13.53

Nordstrand Allsportgruppes Løveleker ble arrangert på Lambertseter stadion for 8. gang søndag 15. juni.

Løvelekene på Lambertseter for 8. gang

Etter noen år med regn og kaldt ble dette en fantastisk dag med høye temperaturer og sol fra skyfri himmel. Det ble også deltaker-rekord med 101 påmeldte. Det kom deltakere fra Stjørdal, Bratsberg, Sagene og Oppegård for å nevne noen.

Opplegget var tradisjonen tro med innmarsj sammen med Nordstrandskolenes Musikkorps, «Ja, vi elsker», taler fra Lions og Allsportstyre før vi gikk i gang med øvelsene 60m, 100m, kast liten ball, lengdehopp, 400m og 4x100m stafett.

Før premieutdelingen kom to dansere kledd ut som rever og underholdt oss med Ylvis sin megahit «The fox». Det ble fem timer fylt med enorme mengder idrettsglede og mange sportslige høydepunkter!

Tusen takk til alle som gjorde Løvelekene i Oslo til et flott og vellykket idrettsarrangement. En spesiell takk til Løven, Haren og Revene. Men også til Lambertseter Friidrett som medarrangører ved siden av Allsportsgruppa. En spesiell takk til Lions som stiller med funksjonærer og bidrar økonomisk.

Takk for i år og god sommer!

Løven med tre deltakere

Vil ha hjelp i tilløpet på lengde

Kast liten ball

De aller minste får hjelp til å løpe 400m