Løvelekene for syvende gang

Sist oppdatert 10.10.2014 kl.13.53

Allsportgruppen i Nordstrand IF arrangerte søndag 16. juni Løvelekene på Lambertseter stadion for 7. gang. Som vanlig arrangeres dette i tett samarbeid med Lions og Lambertseter IF.

Løvelekene for syvende gang

Tidligere i uken viste værvarselet striregn hele dagen, men vi var heldige og hadde flott vær hele dagen med opphold og en del sol innimellom.

Det var i år påmeldt litt over 80 stykker og utøverne kom fra mange forskjellige idrettslag. Oppegård og Gjelleråsen stilte med store delegasjoner, og i år var det ekstra hyggelig å ønske velkommen til Bratsberg IL som kom hele veien fra Trøndelag.

Utøverne konkurrerte i 60m, 100m, 400m, kast liten ball, lengdehopp og kurerstafett. Innsatsviljen var på topp og idrettsgleden var tilstede gjennom hele arrangementet.

En stor takk til alle som var med å hjalp til! Sammen med utøverne gjorde dere dette til en super dag!

v/styret i Allsportgruppen

Ps.
I år var det overraskende få fra vår egen Allsportgruppe som hadde meldt seg på. I utgangspunktet startet vi med å arrangere Løvelekene som en avslutning på treningsåret for våre egne utøvere. Påmeldingsavgiften er allerede betalt via treningsavgiften! Vi håper at mange flere har mulighet til å være med til neste år, og oppfordrer alle til å prioritere dette.

Kaja Giltvedt (trener i Allsportgruppen gjennom 10 år) fikk tildelt NIFs plakett.

Vi prøver å samle oss for et fellesbilde før start!

Oppvarming med Friskis og Svettis

Klare for 100m med Løven.

Alle fikk t-skjorte, medalje og diplom

Haren hjelper til på 400 m.

Vi ses igjen til neste år!