Løvelekene ble en suksess også i år!

Sist oppdatert 10.10.2014 kl.13.51

Løvelekene 2011 ble nok en gang en suksess og alle barn og ungdom deltok med stor glede og iver. Rundt 60 deltok i løps- og kastøvelser på Lambertseter Idrettsbane.

Løvelekene ble en suksess også i år!

I år var det 5. året lekene ble gjennomført. Dette ble behørig markert ved at arrangementet hadde flere aktiviteter og taler. Friskis&Svettis varmet opp deltagerne før de gjennomførte alle øvelsene. De løp både 60/100/400 meter, hoppet lengde, kastet liten ball og støtet kule. Øvelsene ble avsluttet med en flott stafett.

Den store avslutningssermonien ble gjennomført av Thoris Supergutt. Han gjennomførte et flott show med mange flotte sanger og ablegøyer. Både store og små ble aktivisert. Til slutt var det premieutdeling hvor alle fikk et flott diplom og en medalje.

For å få arrangementet til å bli godt gjennomført deltok Lambertseter Friidrett, Nordstrand IFs Allsportgruppe, Nordstrandskolenes Musikkorp, Frisk&Svettis og Lionsklubbene Nordstrand og Rustad/Lambertseter.

Se artikkel fra fra Nordstrands Blad her.

BILDER:

Gratulerer og takk for flott innsats!