Bli bøssebærer søndag 12. mars

Sist oppdatert 17.02.2017 kl.1.09

Søndag 12. mars gjennomføres bøsseaksjonen Krafttak mot kreft på Nordstrand og Kreftforeningen trenger din hjelp.

Bli bøssebærer søndag 12. mars

Kreftforskningen har kommet langt. I dag overlever to av tre som får kreft. Likevel får mange den tunge beskjeden om at de ikke kan bli friske av kreftsykdommen, men kommer til å dø av den.

For disse menneskene finnes det ingen helbredende behandling, kun behandling som er livsforlengende og lindrende. Bildet av kreft tegnes ofte i svart og hvitt: Enten blir du frisk, eller så dør du ganske raskt. Kreftforeningen ønsker gjennom årets Krafttak mot kreft å løfte frem den gruppen som lever med en uhelbredelig kreftsykdom i kroppen. Noen lever kun kort tid, men mange kan leve lenge, kanskje flere år. Vi ønsker både at disse skal få leve lenger og løfte frem tilbud som gjør at livene deres skal bli best mulig.

Har du to timer å avse søndag 12. mars? Meld deg på via deltager.no linken og møt opp på Nordstrandhuset klokken 17:00.

Tusen takk hilsen Kreftforeningen