Svømming som fast aktivitetstilbud

Publisert 03.12.2014 kl.14.48

Sammen med Lambertseter svømmeklubb ønsker Nordstrand IF Allsportsgruppe å starte opp svømming som et fast aktivitetstilbud.

Svømming som fast aktivitetstilbud

Mange av våre medlemmer har deltatt og deltar på svømmekurs i regi av Lambertseter SvK, men nå ønsker vi å lodde stemningen for å etablere en fast treningsgruppe. Hvis vi klarer å danne en gruppe vil Allsporten kunne gå inn og dekke noen av kostnadene for medlemmer som har betalt treningsavgift.

Dersom det er interesse for kurset vil det gå over 40-60 minutter en gang i uken, kontinuerlig gjennom skoleåret. Kurset vil gå på Lambertseter bad, Bøler bad eller Holmlia bad.

Forutsetninger
Forutsetninger for å delta er at barnet/ungdommen må kunne svømme enten litt crawl, rygg eller bryst fra før og være trygg på dypt vann. Målet med gruppen er å kunne ha svømming som en treningsform og etter hvert delta på svømmestevner.

Barna/ungdommene på kurset har med seg ledsager etter behov.

Påmelding
Hvis dette er av interesse kan dere skrive deres barn opp på venteliste via denne linken
Skriv i kommentarfeltet at barnet/ungdommen er medlem av Nordstrand IF Allsport (gjelder kun medlemmer).

Kontaktinfo
Ved spørsmål kontakt Allsportens leder Espen Erikstad pr epost, [email protected], eller Christian H. Johansen, [email protected].