Juleavslutning og 10-års jubileum!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Mandag 9/12 var alle Allsportens medlemmer samlet til juleavslutning og 10 års jubileumsfeiring på Nordseter skole.

Juleavslutning og 10-års jubileum!
Dans
Vi startet med fellestrening hvor vi hadde leid inn to hiphop-instruktører fra X-Ray Ungdomskulturhus. Det ble en time med mye kul dansing, og avslutningsvis gikk vi polonaise.

Samling i aulaen
Da treningen var over samlet vi alle medlemmene med foreldre og foresatte i aulaen. Det ble servert jubileumskake og vi viste bilder fra alle de ti årene vi har holdt på.

Christian Johansen, leder av gruppen gjennom disse ti årene, holdt en kort presentasjon om hvordan denne reisen har vært. En ting som er helt sikkert er at vi vokser og vokser, og at tilbudet er viktig og populært. Som takk for innsatsen så langt fikk han en stor pokal med inngravert tekst:
Christian Johansen
Nordstrand IF Allsportgruppe er en realitet og en suksess
takket være din idé, ditt engasjement og din optimisme!
Tusen takk for innsatsen!

Gjester
Vi hadde også noen gjester som vi syntes det var ekstra hyggelig å se på arrangementet vårt.
Det var Ole Magnus Skisland (daglig leder i Nordstrand IF), Robert Hagen (styreleder i Nordstrand IF), Alexander Faye-Schjøll (markedsansvarlig Nordstrand Damer Elite), Mathilde Andresen (bakspiller på Nordstrand Damer Elite) og Tore Lynau (president i Lions Club Oslo/Nordstrand)

Avslutningsvis fikk alle medlemmene en jubileums t-skjorte, en bag og en drikkeflaske.

Vi ønsker alle våre medlemmer, deres familier og ikke minst
våre støttespillere en riktig God Jul og et Godt Nytt År!

Hilsen Linda Haagensen

Bright fra X-Ray viser hvordan man danser hiphop.

Fellestrening for alle fire partier - To instruktører fra X-Ray ungdomskulturhus loser oss igjennom en treningstime med hiphopdansing.

Treningen avsluttes med polonaise.

Polonaise.

Alle er samlet i aulaen på Nordseter skole.

Jubileumskake.

Christian Johansen får pokal som takk for innsatsen gjennom 10 år.

Robert Hagen overleverer gave fra klubben.

Spesielt inviterte fra Nordstrand IF og Lions.

Mathilde fra Nordstrand Damer Elite sammen med noen av Allsportens medlemmer.

Klubben gratulerer Allsporten med 10-års jubileet
og med fantastisk innsats alle disse årene!