Et godt tilbud på boligalarm

Publisert 13.11.2014 kl.11.57

Nordstrand IF ønsker å gi sine medlemmer et godt tilbud på trygghet i hverdagen med smarte løsninger fra Verisure.

Et godt tilbud på boligalarm

Verisure AS er Norges og Europas ledende boligalarmleverandør med hele 1,7 millioner kunder i 14 land, hvorav 190.000 kunder er i Norge.

I 2014 ble Verisure AS kåret til bransjevinner av Norsk Kundebarometer for å ha de mest tilfredse og lojale boligalarmkundene, se www.kundebarometer.com.

Med en brann- og innbruddsalarm fra Verisure, kan du føle deg trygg mens du er hjemme og når du er borte. Alarmen er koblet til vår alarmstasjon døgnet rundt og inkluderer gratis vekterutrykninger.

Du kan også kjøpe smarte tilleggsfunksjoner som gjør at du kan styre elektriske apparater, låse opp/igjen inngangsdøren, og lese av temperatur og luftfuktighet med Verisure App.

Se velkomstside for medlemmer.

Ta kontakt for et spesialtilbud, kun til medlemmer i Nordstrand IF!

verisure_corp_cmyk
Dagfinn Thorkildsen