Årsmøtet suksessfullt gjennomført.

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

I år var det fjorten deltagere som hadde funnet veien til Allsportens Årsmøtet. Både styre og klubbens leder Robert Hagen var delaktige.

Årsmøtet suksessfullt gjennomført.
Alle sakene gikk raskt unna. Budsjettet ble vedtatt og treningskontingenten blir ikke endret, dvs. nivået beholdes på kr. 1.900 pr år. I følge klubbens leder er dette en pris som ligger under tilsvarende treningsavgifter for de andre gruppene i klubben. Dog skal det legges til at aktiviteter som Allsporten er med på å organisere, kan i enkelte tilfelle medføre ekstra kostnader. Svømmekurset er et eksempel.

Styret gjennomgikk aktivitetene for 2012. Selv om det er uttalt at vi primært skal holde oss til våre kjerneaktiviteter, så lages det tilbud utover dette. Det kan nevnes svømmekurs, treningshelg, golf og annet som kan være med å utfylle våre egne aktiviteter. I dag er det nærmere 70 barn, ungdom og unge voksne som deltar i en eller flere av våre tre aktiviteter. Basis som er gymsal trening, fotball og håndball.

Heldigvis har gruppen mange gode økonomiske hjelpere. Lions har bidratt med store beløp. Dette har gjort at Løvelekene ble et av høyde punktene. I tillegg har midlene bidratt til å sikre fremtidig drift. Utover dette har Oslo Kommune bidratt med kr 50.000 til driften, mens Barne-, famile- og utdanningsdept bidro med kr 40.000 til en vellykket treningshelg. Treningshelgen vil også i år bli gjennomført.

I tillegg ble det også vedtatt at vi skal feire vårt 10 års jubileum og delta på Løvelekene i Bratsberg i Trøndelag. Styret kommer tilbake til opplegg for å gjennomføre disse aktivitene.

Det er bare å glede seg til fortsettelsen!